fredag 19 december 2008

Avslutning.

Tiden går för fort ibland. De är ju sjuk att de snart är jul, liksom om vad blir de 5 dagar?
Alla klappar är köpta, allt annat är klart också. Nu är de bara allt rännande som är kvar.
På söndag kommer Roffe och Marianne så då slipper vi ränna om kring, men sen på tisdag ska vi till Mollan och sen på onsdag så ska vi till mormor och fira jul. :) Den gamla vanliga traditionen.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att julavslutningen ska börja, de är så tråkigt att bussarna går så cpigt att jag ska behöva ta tio över 8 bussen när man börjar halv 11.
Ettorna är helt crazy just nu, hoppar över stolar och tar en massa kort på varandra.
Ingen från tvåan har kommit än, men förhoppningsvis så kommer dom inom en snar framtid.

Jag hatar att skriva blogg egentligen men jag känner att just nu är de bara de som är ett bra tidsfördriv så de får bli en liten bit till. :)

Vi ska få höra fortsättningen på historien om bävern Göran i dag. De ska bli mkt roligt eftersom den första delen var så fruktansvärt rolig. :) Vi ska även dela ut julklappar, och morsan köpte nått som jag ska ge, har inte en anning om vad de är men de märker vi kanske. de är säkert en sån där ploj grej från subb och stubb eller nått, de skulle absolut inte förvåna mig. Skulle de vara så kan jag ju iaf säga att jag inte visste vad de va, så ingen vet att de är från mig. HAHA! ;D
De är så härligt att de är jullov snart om bara några timmar är de klart och sen kommer man inte tillbaka för än 7-8 januari, jag har inte riktigt koll på de där. men de märker man ju alltid. Adrian börjar den 8:e så de kanske jag också gör. HOPPAS!

Sen har jag fått reda på att Robin ska till exakt samma ställe i Egypten som vi kollade på men pappa hade inte pengar så de blev aldrig av. Exakt samma hotell och allt. de är ju helt sjukt! Jag har mkt svårt att föreställa mig detta.

Nog pratat nu, jag har inte tid att sitta här så mkt längre. och mina ord börjar ta slut för tillfället så jag väntar på bättre tider, de är en kvart ungefär kvar tills jag börjar men de är visst många som är ute efter datorer vid den här tiden, så jag får ta och kila iväg och överlämna den till dessa små ettor. :)


[v]

I'll try - Jesse McCartney

torsdag 27 november 2008

Oh shit! ;D

De är mindre än en månad kvar till jul?! :O Jag brukar vara seg med att köpa julklappar, men jag är nästan färdig. typ 3 st kvar. De är helt sjukt. Tiden har bara sprungit iväg. och snart kommer nyår också! de måste bli toppen! Jag längtar så förbannat redan nu! :D
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)

och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)

Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3


Later!

[v]


Jesse McCartney - Not your enemy

måndag 6 oktober 2008

Back on red track!



Yes, jag har inte så mkt att säga mer än att mitt hår är röööött! ;D


this is my new look ;)



[v]

* Amy MacDonald - The road to home

lördag 20 september 2008

mkt intressant, NOT!

Vad har hänt under den senaste tiden?

Skolan har börjat, jag har varit sjuk,
och har enbart suttit hemma och haft allmänt tråkigt.

Känner att jag snart måste ut och göra något roligt.
Fika, handla kläder och sånt kul, men jag ska också spara pengar.
Måste ju köpa present till mamma, de är nästa månad
men jag måste spara för att ha råd med den.
De är ju jäkligt dyrt med massage,
och för att hon ska slippa gå själv så ska jag ju även betala för mig. :)

Ska försöka övertala min kära far att han ska köpa hårförlängning åt mig, på tal om ingenting.
Jag tror att han kanske kan gå med på de eftersom han sa att vi skulle åka utomlands men de blev inget av de, då vill han gottgöra de på nått sätt. :)

Jag känner att jag och mitt liv inte är så intressant just för tillfället iaf.
Men om jag ska ge er ett tips så läs Petrus blogg. :)
http://petrusnyquist.bloggagratis.se/

Där har ni något som definitivt är intressant. :)

Fuck you, puss och kram!

[v]



Amy MacDonald- This is the life

torsdag 7 augusti 2008

I back.

Bloggar lite granna här nu då pga att jag är så förbaskat uttråkad.
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!

Okej, time to go.


c ya!


[v]


Secondhand Serenade - Stay close, Don't go

måndag 21 juli 2008

Fallens Dagar...

Yepp, nu är de slut. Tyvärr, men de var då den bästa avslutningen av dom alla...
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)

Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.

I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!


Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S


LÄSKIGT!


ROBERT PETTERSSON <333333


[v]

Takida - No reason why

måndag 23 juni 2008

Lisberg!!!!!!!!

Jag ska till Liseberg på lördag! Lollo, Maria,Alex ska med och kanske jocke och david. :P

Fett skojj! :D


Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!

fuck you, puss och kram.


[v] Jens - This is

onsdag 18 juni 2008

Student, bal, fotboll, stan, vänner, midsommar.

Yes, så är de. Syrran tog studenten i fredags, fatta eller, Fredag den 13:e tog hon studenten, inte undra på att de regnade. Hon lipade sönder och så fast de gör hon alltid i och för sig, men den här gången var de extremt. Sen på söndagen var hon på bal. GUD, hon blev fin asså, jag skojja inte. Jäättefin grön klänning, håret som Martina fixa och smyckena mormor köpte till henne, de var så himla fint tillsammans.

Igår var jag på stan med Alex, Lollo, Maria och Anna. De var lite småkul, kanske. Jag och Maria hade kul, medans alex och lollo var hemma och lollo och köka nudlar. xD Anna åkte hem typ när jag kom ner, eftersom hon hade tråkigt. Men ja, shit happens.

Idag är de fotboll på tv. Sverige - Ryssland. Man sitter ju som bänkad framför tv för att inte missa en enda minut av matchen. Funderade på om man kanske skulle dra ihop ett gäng och sitta hos nån och kolla men jag tror att jag får lägga ner den tänken. Men jag hoppas att man får se lite mer av Kim Källström i denna matchen. Man har inte fått se så mkt av honom. Men Zlatan har ju gjort ett mega bra jobb, 2 mål på 2 matcher. De är inte direkt vanligt, men nu kanske han itne kan spela mer pga att han känner av nått i knät. Illa! Får hoppas på de bästa iaf. Okej, han är kanske inte den enda i laget men han är en av dom viktigaste spelarna. Chippen är skadad inte får Zlatan bli de också. De är inte bra alls.

Kanske åker ut till Helmer redan i morgon. Ska fira midsommar hemma hos honom, eftersom morsan hade bestämt de och för att jag tycker att de är kul att vara med dom så valde jag att åka med henne. :) Jag pallade inte riktigt åka med upp till värmland, okej, de är kul där med men jag måste få vara mer hos Helmer och dom eftersom att vi flyttar dit i sommar. De är itne så illa som de låter, okej att de är mitt ute i ingenstans men de är typ tio min från upphärad. Jag känner inte så stort behov av att bo inne i stan, men om de är så att jag skulle vara ute nångång och inte kan taa mig dit ut så är de bara att sova hos farsan. :D Nog om de, på midsommar ska jag vara på landet som sagt. Släkt och vänner kommer. Många som jag inte känner och många som jag faktiskt känner. Ska hämta mina Bacardi hemma hos Alex innan jag åker också. :D Haha. Synd att hon skulle vara med lollo på midsommar annars hade hon kanske följt med dit ut och vi hade haft skit kul :D Men men de går som de går :D

Aja nu känner jag att jag inte har mer att berätta, så jag slänger in en bild på syrran och hennes vänner från balen. Enjoy!



Madde, Helén, Sandra, Sara, Zandra och Natalie

torsdag 5 juni 2008

Oh Dear God!

DAMN! Han är underbar, han är helt jävla fantastisk. Var fan hittade jag honom?
Tack vare lollo är de som jag kan känna så här. Tack vare att hon fråga om jag ville följa med och träffa honom. Hur mycket bättre kan livet bli liksom? Han har sina små egena formuleringar som gör meningen så underbart gullig. Var får han allt ifrån? Han är ju bara för smart.
Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Jag vet inte. Han är bara för UNDERBAR! Det går inte att upprepa de för många gånger. Trollhättans största charmör? Ja, BIG TIME!

Nu ska jag inleda dejten med min kudde.. själv. "/


Kristian Steen, du är helt fantastiskt UNDERBAR! <3




[v] You'll be in my heart

tisdag 13 maj 2008

yay ^^,

Idag har jag haft nationellt prov i matte. De gick åt helvete men jag gjorde de ändå..
Jag slutade tidigare p.g.a. provet. :) Så de var bara hem och lacka klart min underbart fina dörr. Listerna är uppe, och jag har även skruvat ihop ett bord till rummet. Det ända som är kvar typ är bården, och dörrkarmen. Eftersom min kära far gjorde en miss så måste han byta hela karmen .xD JACKASS! Men jag ska börja flytta in grejerna och så blir de till att göra i ordning där inne. :) Jag är riktigt glad asså. :D och på torsdag ska jag vara med Kristian :D De är bara för bra! shululu! :D


LATER!


I will always love you <3


[v]

onsdag 7 maj 2008

Onsdag, och fint väder.

Yes, idag har man då haft NP i matte. och de gick åt helvete, men de är ju inte ovanligt för att vara mej. Nepp, jag har haft IG förr. Hade låång håltimme också efter de. Då låg vi ute i de underbara vädret och solade :D Sen hade vi svenska och fick lyssna på hur en drama berättelse är uppbyggd, och de va inte så kul......... men men man ska inte klaga. Hade media sen från halv 1 till 4. och idrottsprov efter de. Vi framkallade våra negativa idag. :) de gick faktiskt bra. hoppas bara att bilderna blir lika bra :) Idrottsprovet gick faktiskt bra, förvånande faktiskt. Eftersom jag läste igenom boken lite snabbt igår kväll.

Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D

Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.

Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)


LATER!


Everybody's gonna love today.

[v]

söndag 4 maj 2008

Tapetsering

Yes, nu är rummet färdig tapetserat! ÄNTLIGEN!
golvet är klart också, de är bara dörren som ska upp nu. :) och de kommer nog ta ett tag innan den kommer upp för far min han vet inte riktigt hur han ska göra. (A)
Jag fick ett barbord i veckan också som ska vara i mitt nya rum. Nu är de bara den nya byrån och skrivbordet som saknas, möjligtvis ett litet sängbord också :) Men de blir snart IKEA så att de kommer inom kort hoppas jag iaf. haha annars har jag inte så mkt att lägga kläderna i. xD
Jag hoppas på att allt blir som jag hoppas då :D
JAG HAR ETT SNYGGT RUM ÄNTLIGEN! :D

Men nu ska jag nog ta och samla mina tankar och spara lite till nästa gång :)


LATER!


Jason Mraz - Sleeping to dream

[v]

lördag 3 maj 2008

Läs mer.

Tjaa, förut höll jag till på Cherrycocktail.blogg.se, där finns de mer att läsa om ni vill :)


LATER!


You're the voice


[v]