torsdag 5 juni 2008

Oh Dear God!

DAMN! Han är underbar, han är helt jävla fantastisk. Var fan hittade jag honom?
Tack vare lollo är de som jag kan känna så här. Tack vare att hon fråga om jag ville följa med och träffa honom. Hur mycket bättre kan livet bli liksom? Han har sina små egena formuleringar som gör meningen så underbart gullig. Var får han allt ifrån? Han är ju bara för smart.
Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Jag vet inte. Han är bara för UNDERBAR! Det går inte att upprepa de för många gånger. Trollhättans största charmör? Ja, BIG TIME!

Nu ska jag inleda dejten med min kudde.. själv. "/


Kristian Steen, du är helt fantastiskt UNDERBAR! <3




[v] You'll be in my heart

Inga kommentarer: