Yepp, nu är de slut. Tyvärr, men de var då den bästa avslutningen av dom alla...
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)
Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.
I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!
Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S
LÄSKIGT!
ROBERT PETTERSSON <333333
[v]
Takida - No reason why