måndag 21 juli 2008

Fallens Dagar...

Yepp, nu är de slut. Tyvärr, men de var då den bästa avslutningen av dom alla...
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)

Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.

I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!


Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S


LÄSKIGT!


ROBERT PETTERSSON <333333


[v]

Takida - No reason why