Yes, då har ju ännu ett år gått. Det har väl varit väldigt bra.. Men de har slutat i arbetlöshet, vilket är mindre bra. Men de har även varit ett bra år, då vi har varit i Smygehuk, jag har fått bekräftat att vi ska flytta och mycket annat som har hänt. Jag vet inte riktigt vad man ska säga, men de är inte så att man kan leva livet som de kommer hela tiden och de känns hur gött som helst att jag och Robin tar vårt pick och pack och drar till egen lägenhet. Jag har längtat så förbannat länge och nu har vi halvt råd med de också. :P Men de är sådant man får leva med. Om man nu kan säga att vi kommer att leva... vi kommer existera. Troligtvis inte mer än så. xD
Nyår i morgon då. Var iväg till överby med mamma och köpte mig ett himla snyggt linne alltså. :) Jag är så taggad inför de nya året så de inte är sant. de kommer att hända så himla mycket kul och de finns inget som stoppar mig från att göra de mesta av tiden. Det var väl de jag kände för att säga. Jag har nu skrivit av mig och kan återgå till mitt vanliga vardagsliv, dvs. PACKA! ;D
Puss och kram på er så hörs vi nästa år ! ;)
torsdag 30 december 2010
måndag 13 september 2010
Oj oj....
Jaha då är de dags att man kanske skulle ta och ge sig själv lite vuxenpoäng. Har varit den som har tagit hand om tvätt och disk under en hel del av de månader som gått. får även rösta på söndag, men de blir nog till att förtidsrösta för att göra så mkt av helgen som möjligt.. :)
Det enda som inte riktigt har gått enligt planerna är att jag inte fått något jobb och ingen lägenhet.. :S men de kommer nog så småning om. :)
Nu ska jag läsa in mig lite på politiken.
Haregött!
Puss och kram!
Det enda som inte riktigt har gått enligt planerna är att jag inte fått något jobb och ingen lägenhet.. :S men de kommer nog så småning om. :)
Nu ska jag läsa in mig lite på politiken.
Haregött!
Puss och kram!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)