Idag har jag haft nationellt prov i matte. De gick åt helvete men jag gjorde de ändå..
Jag slutade tidigare p.g.a. provet. :) Så de var bara hem och lacka klart min underbart fina dörr. Listerna är uppe, och jag har även skruvat ihop ett bord till rummet. Det ända som är kvar typ är bården, och dörrkarmen. Eftersom min kära far gjorde en miss så måste han byta hela karmen .xD JACKASS! Men jag ska börja flytta in grejerna och så blir de till att göra i ordning där inne. :) Jag är riktigt glad asså. :D och på torsdag ska jag vara med Kristian :D De är bara för bra! shululu! :D
LATER!
I will always love you <3
[v]
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar