De är mindre än en månad kvar till jul?! :O Jag brukar vara seg med att köpa julklappar, men jag är nästan färdig. typ 3 st kvar. De är helt sjukt. Tiden har bara sprungit iväg. och snart kommer nyår också! de måste bli toppen! Jag längtar så förbannat redan nu! :D
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)
och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)
Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3
Later!
[v]
Jesse McCartney - Not your enemy