Tiden går för fort ibland. De är ju sjuk att de snart är jul, liksom om vad blir de 5 dagar?
Alla klappar är köpta, allt annat är klart också. Nu är de bara allt rännande som är kvar.
På söndag kommer Roffe och Marianne så då slipper vi ränna om kring, men sen på tisdag ska vi till Mollan och sen på onsdag så ska vi till mormor och fira jul. :) Den gamla vanliga traditionen.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att julavslutningen ska börja, de är så tråkigt att bussarna går så cpigt att jag ska behöva ta tio över 8 bussen när man börjar halv 11.
Ettorna är helt crazy just nu, hoppar över stolar och tar en massa kort på varandra.
Ingen från tvåan har kommit än, men förhoppningsvis så kommer dom inom en snar framtid.
Jag hatar att skriva blogg egentligen men jag känner att just nu är de bara de som är ett bra tidsfördriv så de får bli en liten bit till. :)
Vi ska få höra fortsättningen på historien om bävern Göran i dag. De ska bli mkt roligt eftersom den första delen var så fruktansvärt rolig. :) Vi ska även dela ut julklappar, och morsan köpte nått som jag ska ge, har inte en anning om vad de är men de märker vi kanske. de är säkert en sån där ploj grej från subb och stubb eller nått, de skulle absolut inte förvåna mig. Skulle de vara så kan jag ju iaf säga att jag inte visste vad de va, så ingen vet att de är från mig. HAHA! ;D
De är så härligt att de är jullov snart om bara några timmar är de klart och sen kommer man inte tillbaka för än 7-8 januari, jag har inte riktigt koll på de där. men de märker man ju alltid. Adrian börjar den 8:e så de kanske jag också gör. HOPPAS!
Sen har jag fått reda på att Robin ska till exakt samma ställe i Egypten som vi kollade på men pappa hade inte pengar så de blev aldrig av. Exakt samma hotell och allt. de är ju helt sjukt! Jag har mkt svårt att föreställa mig detta.
Nog pratat nu, jag har inte tid att sitta här så mkt längre. och mina ord börjar ta slut för tillfället så jag väntar på bättre tider, de är en kvart ungefär kvar tills jag börjar men de är visst många som är ute efter datorer vid den här tiden, så jag får ta och kila iväg och överlämna den till dessa små ettor. :)
[v]
I'll try - Jesse McCartney
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar