Nu var de längesen jag skrev här. Så de är kanske dags att uppdatera lite.
Sen jag skrev sist har jag och Robin flyttat ihop, och under en kort stund hade vi även en jourkatt.
På jobbfronten står de still och jag funderar på att börja plugga på distans, eftersom jag inte kommit in på de utbildningar jag sökt.
Känner mig lite dyster nu på senaste tiden, eftersom jag inte vet hur jag vill ha de i livet. Jag blir irriterad för minsta lilla och vet inte vad jag känner längre. Att ha en sambo i detta hem som inte är villig att hjälpa till för att hålla de rent är inte roligt heller. Mycket bråk har förekommit de senaste. Jag vet inte om jag kommer att orka reda ut allt och känna av hur jag vill ha de. De finns så mycket att göra i livet som man inte får tillfälle för och de man får tillfälle för får man inte riktigt njuta av. Allt detta kanske beror på att jag bara går hemma hela dagarna och inte har något vettigt att göra.
Hur som haver, så ska jag i alla fall inte klaga på vädret. Visst de är regningt mesta dels, men när solen väl tittar fram så är de varm och skönt, och vi slipper ju all snö för tillfället. ;)
Nej, jag ska väl kanske ta och ta vara på resten av dagen och inte tänka på så mycket annat än mig själv. Jag ska göra de jag vill göra, och förhoppningsvis slipper jag Robins skrik när han sitter och spelar på sitt Xbox 360.
Ha de bra alla där ute!
Så hörs vi kanske om ett halv år, eller när jag har lust att skriva av mig igen. :)
Puss och kram!