Jag har hittat något otroligt smart på internet idag. :D
GratisBio.se heter de!
Helt otroligt... Om man inte har pengar till bio kan man tjäna ihop poäng till en här ist.
Asbra, speciellt för oss som inte har så mkt pengar överhuvudtaget. Visst kan de ta lite tid att få ihop poängen men va fan. De är ju bara att göra så gott man kan. De är ändå en helt fantastisk sida. Besök och bli medlem! de är ett måste enligt mig!
GratisBio.se = Bio när de passar dig!
I LOVE IT!