måndag 23 juni 2008

Lisberg!!!!!!!!

Jag ska till Liseberg på lördag! Lollo, Maria,Alex ska med och kanske jocke och david. :P

Fett skojj! :D


Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!

fuck you, puss och kram.


[v] Jens - This is

onsdag 18 juni 2008

Student, bal, fotboll, stan, vänner, midsommar.

Yes, så är de. Syrran tog studenten i fredags, fatta eller, Fredag den 13:e tog hon studenten, inte undra på att de regnade. Hon lipade sönder och så fast de gör hon alltid i och för sig, men den här gången var de extremt. Sen på söndagen var hon på bal. GUD, hon blev fin asså, jag skojja inte. Jäättefin grön klänning, håret som Martina fixa och smyckena mormor köpte till henne, de var så himla fint tillsammans.

Igår var jag på stan med Alex, Lollo, Maria och Anna. De var lite småkul, kanske. Jag och Maria hade kul, medans alex och lollo var hemma och lollo och köka nudlar. xD Anna åkte hem typ när jag kom ner, eftersom hon hade tråkigt. Men ja, shit happens.

Idag är de fotboll på tv. Sverige - Ryssland. Man sitter ju som bänkad framför tv för att inte missa en enda minut av matchen. Funderade på om man kanske skulle dra ihop ett gäng och sitta hos nån och kolla men jag tror att jag får lägga ner den tänken. Men jag hoppas att man får se lite mer av Kim Källström i denna matchen. Man har inte fått se så mkt av honom. Men Zlatan har ju gjort ett mega bra jobb, 2 mål på 2 matcher. De är inte direkt vanligt, men nu kanske han itne kan spela mer pga att han känner av nått i knät. Illa! Får hoppas på de bästa iaf. Okej, han är kanske inte den enda i laget men han är en av dom viktigaste spelarna. Chippen är skadad inte får Zlatan bli de också. De är inte bra alls.

Kanske åker ut till Helmer redan i morgon. Ska fira midsommar hemma hos honom, eftersom morsan hade bestämt de och för att jag tycker att de är kul att vara med dom så valde jag att åka med henne. :) Jag pallade inte riktigt åka med upp till värmland, okej, de är kul där med men jag måste få vara mer hos Helmer och dom eftersom att vi flyttar dit i sommar. De är itne så illa som de låter, okej att de är mitt ute i ingenstans men de är typ tio min från upphärad. Jag känner inte så stort behov av att bo inne i stan, men om de är så att jag skulle vara ute nångång och inte kan taa mig dit ut så är de bara att sova hos farsan. :D Nog om de, på midsommar ska jag vara på landet som sagt. Släkt och vänner kommer. Många som jag inte känner och många som jag faktiskt känner. Ska hämta mina Bacardi hemma hos Alex innan jag åker också. :D Haha. Synd att hon skulle vara med lollo på midsommar annars hade hon kanske följt med dit ut och vi hade haft skit kul :D Men men de går som de går :D

Aja nu känner jag att jag inte har mer att berätta, så jag slänger in en bild på syrran och hennes vänner från balen. Enjoy!



Madde, Helén, Sandra, Sara, Zandra och Natalie

torsdag 5 juni 2008

Oh Dear God!

DAMN! Han är underbar, han är helt jävla fantastisk. Var fan hittade jag honom?
Tack vare lollo är de som jag kan känna så här. Tack vare att hon fråga om jag ville följa med och träffa honom. Hur mycket bättre kan livet bli liksom? Han har sina små egena formuleringar som gör meningen så underbart gullig. Var får han allt ifrån? Han är ju bara för smart.
Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Jag vet inte. Han är bara för UNDERBAR! Det går inte att upprepa de för många gånger. Trollhättans största charmör? Ja, BIG TIME!

Nu ska jag inleda dejten med min kudde.. själv. "/


Kristian Steen, du är helt fantastiskt UNDERBAR! <3




[v] You'll be in my heart