onsdag 7 maj 2008

Onsdag, och fint väder.

Yes, idag har man då haft NP i matte. och de gick åt helvete, men de är ju inte ovanligt för att vara mej. Nepp, jag har haft IG förr. Hade låång håltimme också efter de. Då låg vi ute i de underbara vädret och solade :D Sen hade vi svenska och fick lyssna på hur en drama berättelse är uppbyggd, och de va inte så kul......... men men man ska inte klaga. Hade media sen från halv 1 till 4. och idrottsprov efter de. Vi framkallade våra negativa idag. :) de gick faktiskt bra. hoppas bara att bilderna blir lika bra :) Idrottsprovet gick faktiskt bra, förvånande faktiskt. Eftersom jag läste igenom boken lite snabbt igår kväll.

Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D

Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.

Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)


LATER!


Everybody's gonna love today.

[v]

Inga kommentarer: