Yes, nu är rummet färdig tapetserat! ÄNTLIGEN!
golvet är klart också, de är bara dörren som ska upp nu. :) och de kommer nog ta ett tag innan den kommer upp för far min han vet inte riktigt hur han ska göra. (A)
Jag fick ett barbord i veckan också som ska vara i mitt nya rum. Nu är de bara den nya byrån och skrivbordet som saknas, möjligtvis ett litet sängbord också :) Men de blir snart IKEA så att de kommer inom kort hoppas jag iaf. haha annars har jag inte så mkt att lägga kläderna i. xD
Jag hoppas på att allt blir som jag hoppas då :D
JAG HAR ETT SNYGGT RUM ÄNTLIGEN! :D
Men nu ska jag nog ta och samla mina tankar och spara lite till nästa gång :)
LATER!
Jason Mraz - Sleeping to dream
[v]
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar