Shohej, nu är de äntligen fredag igen. Har dock ont i huvudet, men de är ingen fara just nu.
Sitter hemma hos Robin och har nyss spelat tetris, och slagit alla på listan! nu är de jag som är ETTA! yeah! jag är inte så förtjust i tetris egentligen, men när man väl sitter där så kan man inte sluta. De är helt sjukt hur de påverkar hjärnan. I alla fall så vet jag inte vad vi ska göra i helgen, jag och Robin är ensamma hos honom i helgen. Elin kanske kommer förbi en stund på lördag, men de beror på hur Robin vill ha de. Han är ganska tråkig just nu. Han sitter och läser "Dragon Ball" en manga serie som jag inte förstår mig på. Men de är jag de. Eller så sover han. :P
Jag har varit på stadsbibliotekt idag och gjort lite research om Villa Stranna. Vi har ju fått ett så fantastiskt kul uppdrag i Texten. Vi ska nämligen skriva om ett hus här i Trollhättan, och berätta hur de har behållt själen i de hela. Och jag har fått veta att Villa Stranna som i dag är en resturang från början var ett tingshus, och efter de så blev de bibliotek.
De ha visst hänt en del här i Trollhättan som man egentligen inte visste om.
Jag har inte så mkt att säga egentligen, så jag antar att jag ska sluta någon stans. Så de får bli här. Men ha de gött så hörs vi!
Puss och kram!
[v]
Duffy - Warrick Avenue
fredag 27 mars 2009
tisdag 17 mars 2009
Yes!
Nu är livet helt förändrat sedan sist.
Man har nu fått pojkvän sen två månader tillbaka,
morsan vill egentligen slänga ut mig för att jag inte är hemma så mkt längre.
Farsan tycker de är kul att vi är hemma hos honom mkt, och hans njurar lägger snart av om han inte motionerar tillräckligt mkt. Adrian fyller 13 på lördag, och jag är pank så han kan inte få present. Jag måste seriöst skaffa ett jobb, och de fort! Dessutom måste jag skaffa sommarjobb. Jag pallar fan inte sitta en sommar till utan pengar. Måste ju ha pengar så jag kan göra något kul med Robin innan han ska göra lumpen. Allt händer så fort nu för tiden.
Och jag vill ha en egen lya också. Har massa arbeten som ska in snart också, som jag inte ens har börjat med. Svenska B - litteraturhistoria, Historia A - Ryska revolutionen, Textkommunikation A - Reportage. Allt kommer inte bli klart i tid känner jag. "/ De är sån jävla press på att ska in just nu denna tid på året. Får se hur de kommer se ut i slut ändan.
Nu ska jag iaf försöka göra något vettigt.
Puss och kram på er!
Man har nu fått pojkvän sen två månader tillbaka,
morsan vill egentligen slänga ut mig för att jag inte är hemma så mkt längre.
Farsan tycker de är kul att vi är hemma hos honom mkt, och hans njurar lägger snart av om han inte motionerar tillräckligt mkt. Adrian fyller 13 på lördag, och jag är pank så han kan inte få present. Jag måste seriöst skaffa ett jobb, och de fort! Dessutom måste jag skaffa sommarjobb. Jag pallar fan inte sitta en sommar till utan pengar. Måste ju ha pengar så jag kan göra något kul med Robin innan han ska göra lumpen. Allt händer så fort nu för tiden.
Och jag vill ha en egen lya också. Har massa arbeten som ska in snart också, som jag inte ens har börjat med. Svenska B - litteraturhistoria, Historia A - Ryska revolutionen, Textkommunikation A - Reportage. Allt kommer inte bli klart i tid känner jag. "/ De är sån jävla press på att ska in just nu denna tid på året. Får se hur de kommer se ut i slut ändan.
Nu ska jag iaf försöka göra något vettigt.
Puss och kram på er!
fredag 19 december 2008
Avslutning.
Tiden går för fort ibland. De är ju sjuk att de snart är jul, liksom om vad blir de 5 dagar?
Alla klappar är köpta, allt annat är klart också. Nu är de bara allt rännande som är kvar.
På söndag kommer Roffe och Marianne så då slipper vi ränna om kring, men sen på tisdag ska vi till Mollan och sen på onsdag så ska vi till mormor och fira jul. :) Den gamla vanliga traditionen.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att julavslutningen ska börja, de är så tråkigt att bussarna går så cpigt att jag ska behöva ta tio över 8 bussen när man börjar halv 11.
Ettorna är helt crazy just nu, hoppar över stolar och tar en massa kort på varandra.
Ingen från tvåan har kommit än, men förhoppningsvis så kommer dom inom en snar framtid.
Jag hatar att skriva blogg egentligen men jag känner att just nu är de bara de som är ett bra tidsfördriv så de får bli en liten bit till. :)
Vi ska få höra fortsättningen på historien om bävern Göran i dag. De ska bli mkt roligt eftersom den första delen var så fruktansvärt rolig. :) Vi ska även dela ut julklappar, och morsan köpte nått som jag ska ge, har inte en anning om vad de är men de märker vi kanske. de är säkert en sån där ploj grej från subb och stubb eller nått, de skulle absolut inte förvåna mig. Skulle de vara så kan jag ju iaf säga att jag inte visste vad de va, så ingen vet att de är från mig. HAHA! ;D
De är så härligt att de är jullov snart om bara några timmar är de klart och sen kommer man inte tillbaka för än 7-8 januari, jag har inte riktigt koll på de där. men de märker man ju alltid. Adrian börjar den 8:e så de kanske jag också gör. HOPPAS!
Sen har jag fått reda på att Robin ska till exakt samma ställe i Egypten som vi kollade på men pappa hade inte pengar så de blev aldrig av. Exakt samma hotell och allt. de är ju helt sjukt! Jag har mkt svårt att föreställa mig detta.
Nog pratat nu, jag har inte tid att sitta här så mkt längre. och mina ord börjar ta slut för tillfället så jag väntar på bättre tider, de är en kvart ungefär kvar tills jag börjar men de är visst många som är ute efter datorer vid den här tiden, så jag får ta och kila iväg och överlämna den till dessa små ettor. :)
[v]
I'll try - Jesse McCartney
Alla klappar är köpta, allt annat är klart också. Nu är de bara allt rännande som är kvar.
På söndag kommer Roffe och Marianne så då slipper vi ränna om kring, men sen på tisdag ska vi till Mollan och sen på onsdag så ska vi till mormor och fira jul. :) Den gamla vanliga traditionen.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att julavslutningen ska börja, de är så tråkigt att bussarna går så cpigt att jag ska behöva ta tio över 8 bussen när man börjar halv 11.
Ettorna är helt crazy just nu, hoppar över stolar och tar en massa kort på varandra.
Ingen från tvåan har kommit än, men förhoppningsvis så kommer dom inom en snar framtid.
Jag hatar att skriva blogg egentligen men jag känner att just nu är de bara de som är ett bra tidsfördriv så de får bli en liten bit till. :)
Vi ska få höra fortsättningen på historien om bävern Göran i dag. De ska bli mkt roligt eftersom den första delen var så fruktansvärt rolig. :) Vi ska även dela ut julklappar, och morsan köpte nått som jag ska ge, har inte en anning om vad de är men de märker vi kanske. de är säkert en sån där ploj grej från subb och stubb eller nått, de skulle absolut inte förvåna mig. Skulle de vara så kan jag ju iaf säga att jag inte visste vad de va, så ingen vet att de är från mig. HAHA! ;D
De är så härligt att de är jullov snart om bara några timmar är de klart och sen kommer man inte tillbaka för än 7-8 januari, jag har inte riktigt koll på de där. men de märker man ju alltid. Adrian börjar den 8:e så de kanske jag också gör. HOPPAS!
Sen har jag fått reda på att Robin ska till exakt samma ställe i Egypten som vi kollade på men pappa hade inte pengar så de blev aldrig av. Exakt samma hotell och allt. de är ju helt sjukt! Jag har mkt svårt att föreställa mig detta.
Nog pratat nu, jag har inte tid att sitta här så mkt längre. och mina ord börjar ta slut för tillfället så jag väntar på bättre tider, de är en kvart ungefär kvar tills jag börjar men de är visst många som är ute efter datorer vid den här tiden, så jag får ta och kila iväg och överlämna den till dessa små ettor. :)
[v]
I'll try - Jesse McCartney
torsdag 27 november 2008
Oh shit! ;D
De är mindre än en månad kvar till jul?! :O Jag brukar vara seg med att köpa julklappar, men jag är nästan färdig. typ 3 st kvar. De är helt sjukt. Tiden har bara sprungit iväg. och snart kommer nyår också! de måste bli toppen! Jag längtar så förbannat redan nu! :D
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)
och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)
Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3
Later!
[v]
Jesse McCartney - Not your enemy
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)
och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)
Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3
Later!
[v]
Jesse McCartney - Not your enemy
måndag 6 oktober 2008
Back on red track!
Yes, jag har inte så mkt att säga mer än att mitt hår är röööött! ;D
this is my new look ;)
[v]
* Amy MacDonald - The road to home
lördag 20 september 2008
mkt intressant, NOT!
Vad har hänt under den senaste tiden?
Skolan har börjat, jag har varit sjuk,
och har enbart suttit hemma och haft allmänt tråkigt.
Känner att jag snart måste ut och göra något roligt.
Fika, handla kläder och sånt kul, men jag ska också spara pengar.
Måste ju köpa present till mamma, de är nästa månad
men jag måste spara för att ha råd med den.
De är ju jäkligt dyrt med massage,
och för att hon ska slippa gå själv så ska jag ju även betala för mig. :)
Ska försöka övertala min kära far att han ska köpa hårförlängning åt mig, på tal om ingenting.
Jag tror att han kanske kan gå med på de eftersom han sa att vi skulle åka utomlands men de blev inget av de, då vill han gottgöra de på nått sätt. :)
Jag känner att jag och mitt liv inte är så intressant just för tillfället iaf.
Men om jag ska ge er ett tips så läs Petrus blogg. :)
http://petrusnyquist.bloggagratis.se/
Där har ni något som definitivt är intressant. :)
Fuck you, puss och kram!
[v]
Amy MacDonald- This is the life
Skolan har börjat, jag har varit sjuk,
och har enbart suttit hemma och haft allmänt tråkigt.
Känner att jag snart måste ut och göra något roligt.
Fika, handla kläder och sånt kul, men jag ska också spara pengar.
Måste ju köpa present till mamma, de är nästa månad
men jag måste spara för att ha råd med den.
De är ju jäkligt dyrt med massage,
och för att hon ska slippa gå själv så ska jag ju även betala för mig. :)
Ska försöka övertala min kära far att han ska köpa hårförlängning åt mig, på tal om ingenting.
Jag tror att han kanske kan gå med på de eftersom han sa att vi skulle åka utomlands men de blev inget av de, då vill han gottgöra de på nått sätt. :)
Jag känner att jag och mitt liv inte är så intressant just för tillfället iaf.
Men om jag ska ge er ett tips så läs Petrus blogg. :)
http://petrusnyquist.bloggagratis.se/
Där har ni något som definitivt är intressant. :)
Fuck you, puss och kram!
[v]
Amy MacDonald- This is the life
torsdag 7 augusti 2008
I back.
Bloggar lite granna här nu då pga att jag är så förbaskat uttråkad.
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!
Okej, time to go.
c ya!
[v]
Secondhand Serenade - Stay close, Don't go
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!
Okej, time to go.
c ya!
[v]
Secondhand Serenade - Stay close, Don't go
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)