tisdag 17 mars 2009

Yes!

Nu är livet helt förändrat sedan sist.
Man har nu fått pojkvän sen två månader tillbaka,
morsan vill egentligen slänga ut mig för att jag inte är hemma så mkt längre.
Farsan tycker de är kul att vi är hemma hos honom mkt, och hans njurar lägger snart av om han inte motionerar tillräckligt mkt. Adrian fyller 13 på lördag, och jag är pank så han kan inte få present. Jag måste seriöst skaffa ett jobb, och de fort! Dessutom måste jag skaffa sommarjobb. Jag pallar fan inte sitta en sommar till utan pengar. Måste ju ha pengar så jag kan göra något kul med Robin innan han ska göra lumpen. Allt händer så fort nu för tiden.
Och jag vill ha en egen lya också. Har massa arbeten som ska in snart också, som jag inte ens har börjat med. Svenska B - litteraturhistoria, Historia A - Ryska revolutionen, Textkommunikation A - Reportage. Allt kommer inte bli klart i tid känner jag. "/ De är sån jävla press på att ska in just nu denna tid på året. Får se hur de kommer se ut i slut ändan.

Nu ska jag iaf försöka göra något vettigt.
Puss och kram på er!

Inga kommentarer: