fredag 27 mars 2009

Fredag, at last!

Shohej, nu är de äntligen fredag igen. Har dock ont i huvudet, men de är ingen fara just nu.
Sitter hemma hos Robin och har nyss spelat tetris, och slagit alla på listan! nu är de jag som är ETTA! yeah! jag är inte så förtjust i tetris egentligen, men när man väl sitter där så kan man inte sluta. De är helt sjukt hur de påverkar hjärnan. I alla fall så vet jag inte vad vi ska göra i helgen, jag och Robin är ensamma hos honom i helgen. Elin kanske kommer förbi en stund på lördag, men de beror på hur Robin vill ha de. Han är ganska tråkig just nu. Han sitter och läser "Dragon Ball" en manga serie som jag inte förstår mig på. Men de är jag de. Eller så sover han. :P

Jag har varit på stadsbibliotekt idag och gjort lite research om Villa Stranna. Vi har ju fått ett så fantastiskt kul uppdrag i Texten. Vi ska nämligen skriva om ett hus här i Trollhättan, och berätta hur de har behållt själen i de hela. Och jag har fått veta att Villa Stranna som i dag är en resturang från början var ett tingshus, och efter de så blev de bibliotek.
De ha visst hänt en del här i Trollhättan som man egentligen inte visste om.
Jag har inte så mkt att säga egentligen, så jag antar att jag ska sluta någon stans. Så de får bli här. Men ha de gött så hörs vi!

Puss och kram!

[v]

Duffy - Warrick Avenue

Inga kommentarer: