Bloggar lite granna här nu då pga att jag är så förbaskat uttråkad.
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!
Okej, time to go.
c ya!
[v]
Secondhand Serenade - Stay close, Don't go
torsdag 7 augusti 2008
måndag 21 juli 2008
Fallens Dagar...
Yepp, nu är de slut. Tyvärr, men de var då den bästa avslutningen av dom alla...
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)
Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.
I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!
Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S
LÄSKIGT!
ROBERT PETTERSSON <333333
[v]
Takida - No reason why
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)
Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.
I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!
Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S
LÄSKIGT!
ROBERT PETTERSSON <333333
[v]
Takida - No reason why
måndag 23 juni 2008
Lisberg!!!!!!!!
Jag ska till Liseberg på lördag! Lollo, Maria,Alex ska med och kanske jocke och david. :P
Fett skojj! :D
Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!
fuck you, puss och kram.
[v] Jens - This is
Fett skojj! :D
Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!
fuck you, puss och kram.
[v] Jens - This is
onsdag 18 juni 2008
Student, bal, fotboll, stan, vänner, midsommar.
Yes, så är de. Syrran tog studenten i fredags, fatta eller, Fredag den 13:e tog hon studenten, inte undra på att de regnade. Hon lipade sönder och så fast de gör hon alltid i och för sig, men den här gången var de extremt. Sen på söndagen var hon på bal. GUD, hon blev fin asså, jag skojja inte. Jäättefin grön klänning, håret som Martina fixa och smyckena mormor köpte till henne, de var så himla fint tillsammans.
Igår var jag på stan med Alex, Lollo, Maria och Anna. De var lite småkul, kanske. Jag och Maria hade kul, medans alex och lollo var hemma och lollo och köka nudlar. xD Anna åkte hem typ när jag kom ner, eftersom hon hade tråkigt. Men ja, shit happens.
Idag är de fotboll på tv. Sverige - Ryssland. Man sitter ju som bänkad framför tv för att inte missa en enda minut av matchen. Funderade på om man kanske skulle dra ihop ett gäng och sitta hos nån och kolla men jag tror att jag får lägga ner den tänken. Men jag hoppas att man får se lite mer av Kim Källström i denna matchen. Man har inte fått se så mkt av honom. Men Zlatan har ju gjort ett mega bra jobb, 2 mål på 2 matcher. De är inte direkt vanligt, men nu kanske han itne kan spela mer pga att han känner av nått i knät. Illa! Får hoppas på de bästa iaf. Okej, han är kanske inte den enda i laget men han är en av dom viktigaste spelarna. Chippen är skadad inte får Zlatan bli de också. De är inte bra alls.
Kanske åker ut till Helmer redan i morgon. Ska fira midsommar hemma hos honom, eftersom morsan hade bestämt de och för att jag tycker att de är kul att vara med dom så valde jag att åka med henne. :) Jag pallade inte riktigt åka med upp till värmland, okej, de är kul där med men jag måste få vara mer hos Helmer och dom eftersom att vi flyttar dit i sommar. De är itne så illa som de låter, okej att de är mitt ute i ingenstans men de är typ tio min från upphärad. Jag känner inte så stort behov av att bo inne i stan, men om de är så att jag skulle vara ute nångång och inte kan taa mig dit ut så är de bara att sova hos farsan. :D Nog om de, på midsommar ska jag vara på landet som sagt. Släkt och vänner kommer. Många som jag inte känner och många som jag faktiskt känner. Ska hämta mina Bacardi hemma hos Alex innan jag åker också. :D Haha. Synd att hon skulle vara med lollo på midsommar annars hade hon kanske följt med dit ut och vi hade haft skit kul :D Men men de går som de går :D
Aja nu känner jag att jag inte har mer att berätta, så jag slänger in en bild på syrran och hennes vänner från balen. Enjoy!

Igår var jag på stan med Alex, Lollo, Maria och Anna. De var lite småkul, kanske. Jag och Maria hade kul, medans alex och lollo var hemma och lollo och köka nudlar. xD Anna åkte hem typ när jag kom ner, eftersom hon hade tråkigt. Men ja, shit happens.
Idag är de fotboll på tv. Sverige - Ryssland. Man sitter ju som bänkad framför tv för att inte missa en enda minut av matchen. Funderade på om man kanske skulle dra ihop ett gäng och sitta hos nån och kolla men jag tror att jag får lägga ner den tänken. Men jag hoppas att man får se lite mer av Kim Källström i denna matchen. Man har inte fått se så mkt av honom. Men Zlatan har ju gjort ett mega bra jobb, 2 mål på 2 matcher. De är inte direkt vanligt, men nu kanske han itne kan spela mer pga att han känner av nått i knät. Illa! Får hoppas på de bästa iaf. Okej, han är kanske inte den enda i laget men han är en av dom viktigaste spelarna. Chippen är skadad inte får Zlatan bli de också. De är inte bra alls.
Kanske åker ut till Helmer redan i morgon. Ska fira midsommar hemma hos honom, eftersom morsan hade bestämt de och för att jag tycker att de är kul att vara med dom så valde jag att åka med henne. :) Jag pallade inte riktigt åka med upp till värmland, okej, de är kul där med men jag måste få vara mer hos Helmer och dom eftersom att vi flyttar dit i sommar. De är itne så illa som de låter, okej att de är mitt ute i ingenstans men de är typ tio min från upphärad. Jag känner inte så stort behov av att bo inne i stan, men om de är så att jag skulle vara ute nångång och inte kan taa mig dit ut så är de bara att sova hos farsan. :D Nog om de, på midsommar ska jag vara på landet som sagt. Släkt och vänner kommer. Många som jag inte känner och många som jag faktiskt känner. Ska hämta mina Bacardi hemma hos Alex innan jag åker också. :D Haha. Synd att hon skulle vara med lollo på midsommar annars hade hon kanske följt med dit ut och vi hade haft skit kul :D Men men de går som de går :D
Aja nu känner jag att jag inte har mer att berätta, så jag slänger in en bild på syrran och hennes vänner från balen. Enjoy!
Madde, Helén, Sandra, Sara, Zandra och Natalie
torsdag 5 juni 2008
Oh Dear God!
DAMN! Han är underbar, han är helt jävla fantastisk. Var fan hittade jag honom?
Tack vare lollo är de som jag kan känna så här. Tack vare att hon fråga om jag ville följa med och träffa honom. Hur mycket bättre kan livet bli liksom? Han har sina små egena formuleringar som gör meningen så underbart gullig. Var får han allt ifrån? Han är ju bara för smart.
Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Jag vet inte. Han är bara för UNDERBAR! Det går inte att upprepa de för många gånger. Trollhättans största charmör? Ja, BIG TIME!
Nu ska jag inleda dejten med min kudde.. själv. "/
Kristian Steen, du är helt fantastiskt UNDERBAR! <3
[v] You'll be in my heart
Tack vare lollo är de som jag kan känna så här. Tack vare att hon fråga om jag ville följa med och träffa honom. Hur mycket bättre kan livet bli liksom? Han har sina små egena formuleringar som gör meningen så underbart gullig. Var får han allt ifrån? Han är ju bara för smart.
Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Jag vet inte. Han är bara för UNDERBAR! Det går inte att upprepa de för många gånger. Trollhättans största charmör? Ja, BIG TIME!
Nu ska jag inleda dejten med min kudde.. själv. "/
Kristian Steen, du är helt fantastiskt UNDERBAR! <3
[v] You'll be in my heart
tisdag 13 maj 2008
yay ^^,
Idag har jag haft nationellt prov i matte. De gick åt helvete men jag gjorde de ändå..
Jag slutade tidigare p.g.a. provet. :) Så de var bara hem och lacka klart min underbart fina dörr. Listerna är uppe, och jag har även skruvat ihop ett bord till rummet. Det ända som är kvar typ är bården, och dörrkarmen. Eftersom min kära far gjorde en miss så måste han byta hela karmen .xD JACKASS! Men jag ska börja flytta in grejerna och så blir de till att göra i ordning där inne. :) Jag är riktigt glad asså. :D och på torsdag ska jag vara med Kristian :D De är bara för bra! shululu! :D
LATER!
I will always love you <3
[v]
Jag slutade tidigare p.g.a. provet. :) Så de var bara hem och lacka klart min underbart fina dörr. Listerna är uppe, och jag har även skruvat ihop ett bord till rummet. Det ända som är kvar typ är bården, och dörrkarmen. Eftersom min kära far gjorde en miss så måste han byta hela karmen .xD JACKASS! Men jag ska börja flytta in grejerna och så blir de till att göra i ordning där inne. :) Jag är riktigt glad asså. :D och på torsdag ska jag vara med Kristian :D De är bara för bra! shululu! :D
LATER!
I will always love you <3
[v]
onsdag 7 maj 2008
Onsdag, och fint väder.
Yes, idag har man då haft NP i matte. och de gick åt helvete, men de är ju inte ovanligt för att vara mej. Nepp, jag har haft IG förr. Hade låång håltimme också efter de. Då låg vi ute i de underbara vädret och solade :D Sen hade vi svenska och fick lyssna på hur en drama berättelse är uppbyggd, och de va inte så kul......... men men man ska inte klaga. Hade media sen från halv 1 till 4. och idrottsprov efter de. Vi framkallade våra negativa idag. :) de gick faktiskt bra. hoppas bara att bilderna blir lika bra :) Idrottsprovet gick faktiskt bra, förvånande faktiskt. Eftersom jag läste igenom boken lite snabbt igår kväll.
Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D
Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.
Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)
LATER!
Everybody's gonna love today.
[v]
Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D
Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.
Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)
LATER!
Everybody's gonna love today.
[v]
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)