Idag har jag haft nationellt prov i matte. De gick åt helvete men jag gjorde de ändå..
Jag slutade tidigare p.g.a. provet. :) Så de var bara hem och lacka klart min underbart fina dörr. Listerna är uppe, och jag har även skruvat ihop ett bord till rummet. Det ända som är kvar typ är bården, och dörrkarmen. Eftersom min kära far gjorde en miss så måste han byta hela karmen .xD JACKASS! Men jag ska börja flytta in grejerna och så blir de till att göra i ordning där inne. :) Jag är riktigt glad asså. :D och på torsdag ska jag vara med Kristian :D De är bara för bra! shululu! :D
LATER!
I will always love you <3
[v]
tisdag 13 maj 2008
onsdag 7 maj 2008
Onsdag, och fint väder.
Yes, idag har man då haft NP i matte. och de gick åt helvete, men de är ju inte ovanligt för att vara mej. Nepp, jag har haft IG förr. Hade låång håltimme också efter de. Då låg vi ute i de underbara vädret och solade :D Sen hade vi svenska och fick lyssna på hur en drama berättelse är uppbyggd, och de va inte så kul......... men men man ska inte klaga. Hade media sen från halv 1 till 4. och idrottsprov efter de. Vi framkallade våra negativa idag. :) de gick faktiskt bra. hoppas bara att bilderna blir lika bra :) Idrottsprovet gick faktiskt bra, förvånande faktiskt. Eftersom jag läste igenom boken lite snabbt igår kväll.
Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D
Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.
Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)
LATER!
Everybody's gonna love today.
[v]
Annars idag har jag varit på jakt efter en väska, men de gick inte så bra. Får fortsätta jakten vid ett senare tillfälle. Jag var på Överby med morsan och Adrian. Vi köpte skor till mig och ett par till Adrian, bara för att jag är så bra så fick jag två par! :D jag känner mej så bra!
Köpte kläder till adrian som han ska på skolavslutningen. Rätt snygga kläder, för att vara han. Vi fick var sin hatt också. :D haha dom är fett snygga ;D jag blev kär i den så jag var bara tvungen att ha en.. :D
Imorgon ska jag börja cykla till skolan för att busskortet har gått ut. De är lite jobbigt faktiskt om man har en så dålig kondis som jag har. xD de är inte bra alls. Men jag får försöka komma i tid i morgon, och ha med en jävla massa vatten. :) Så de kommer nog gå bra till slut. :D
Ska även orientera i morgon, och de kommer inte direkt gå så bra. Funderar på att skippa den. Fast jag vet inte om jag vill de ändå. för att jag vill inte ha frånvaron. "/ men de får blir nått sånt ändå. haha.
Nej nu ska jag hitta på nått bättre att göra än att slösa tid på detta. :)
LATER!
Everybody's gonna love today.
[v]
söndag 4 maj 2008
Tapetsering
Yes, nu är rummet färdig tapetserat! ÄNTLIGEN!
golvet är klart också, de är bara dörren som ska upp nu. :) och de kommer nog ta ett tag innan den kommer upp för far min han vet inte riktigt hur han ska göra. (A)
Jag fick ett barbord i veckan också som ska vara i mitt nya rum. Nu är de bara den nya byrån och skrivbordet som saknas, möjligtvis ett litet sängbord också :) Men de blir snart IKEA så att de kommer inom kort hoppas jag iaf. haha annars har jag inte så mkt att lägga kläderna i. xD
Jag hoppas på att allt blir som jag hoppas då :D
JAG HAR ETT SNYGGT RUM ÄNTLIGEN! :D
Men nu ska jag nog ta och samla mina tankar och spara lite till nästa gång :)
LATER!
Jason Mraz - Sleeping to dream
[v]
golvet är klart också, de är bara dörren som ska upp nu. :) och de kommer nog ta ett tag innan den kommer upp för far min han vet inte riktigt hur han ska göra. (A)
Jag fick ett barbord i veckan också som ska vara i mitt nya rum. Nu är de bara den nya byrån och skrivbordet som saknas, möjligtvis ett litet sängbord också :) Men de blir snart IKEA så att de kommer inom kort hoppas jag iaf. haha annars har jag inte så mkt att lägga kläderna i. xD
Jag hoppas på att allt blir som jag hoppas då :D
JAG HAR ETT SNYGGT RUM ÄNTLIGEN! :D
Men nu ska jag nog ta och samla mina tankar och spara lite till nästa gång :)
LATER!
Jason Mraz - Sleeping to dream
[v]
lördag 3 maj 2008
Läs mer.
Tjaa, förut höll jag till på Cherrycocktail.blogg.se, där finns de mer att läsa om ni vill :)
LATER!
You're the voice
[v]
LATER!
You're the voice
[v]
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)