Blev kuggad på båda, då det var samma lärare som skulle bedöma dessa.
Jag tror att hon hade som avsikt att kugga någon, och då blev det i detta fallet jag.
I mailet jag fick för det senaste Seminariumet stod det att jag inte svarade på frågorna de ställe. Då tänker jag såhär att det är då inte så jävla lätt att svara på frågor som inte ställs, eller?
Att bli kuggad på det första Seminariumet kan jag ta. Men det andra gjorde vi en sådan fantastisk super-dunder redovisning att det inte är sant. Men det räckte tydligen inte.
Till saken hör att jag inte har varit på någon föreläsning ( de är inte obligatorisk att vara på ), och det är nog därför som läraren tycker att det är okej att kugga en. Det är inte bara jag som inte varit där, och de har också blivit kuggade. Jag tycker att det är lite sjuk att man kan göra på detta viset.
Så nu måste jag då förbereda två nya seminarium som ska äga rum nu på torsdag. Jag vet inte hur jag ska få till det, speciellt när vi börjar en ny kurs nu på måndag. Det börjar bli lite stressigt, och lite väl mycket att göra. Fast jag tror att jag är lite för slapp i mitt studerande också, så det kanske bara är bra att det är mycket att göra på en och samma gång. Back to the old days, när man hade så sjukt mycket att göra jämt. Nog om detta nu iaf.
Jag sitter och planerar in min första tatuering, det får bli en handledstatuering. Mer än så säger jag inte just nu, men det kommer senare. Får bara se när jag får tummen ur att göra den också, för pengar finns det till den iaf :)
Det finns så mycket man vill göra, och ha. Jag har under den senaste veckan känt ett behov av att resa utomlands. London är det som har lockat mest just nu. Fast det kostar ju så mycket att åka, bo och leva på vara studentpengarna. Får väl se om det blir något med en resa någon gång i framtiden, haha.
Men nu ska jag ta och sova några timmar, innan jag ska upp och göra massa andra roliga saker.
Hoppas att ni haft en bättre vecka än vad jag har haft, och att ni tar det lungt och njuter av livet!
Hej hopp!
[v]
Blondie - The tide is high