Jaha då är de dags att man kanske skulle ta och ge sig själv lite vuxenpoäng. Har varit den som har tagit hand om tvätt och disk under en hel del av de månader som gått. får även rösta på söndag, men de blir nog till att förtidsrösta för att göra så mkt av helgen som möjligt.. :)
Det enda som inte riktigt har gått enligt planerna är att jag inte fått något jobb och ingen lägenhet.. :S men de kommer nog så småning om. :)
Nu ska jag läsa in mig lite på politiken.
Haregött!
Puss och kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar