fredag 9 oktober 2009

Idol!

Idag är de ju då första fredagsfinalen i idol och jjag tänkte faktiskt slänga in mina tankar och åsikter om de olika deltagarna!

Nicklas Hocker - Helt underbart cool grabb asså, skön röst och fantastiskt skön stil.
Erik Grönwall - Skön röst, lite söt i utseendet, verkar var en helt skön snubbe alltså.
Tove Östman Styrke - Hennes stil diggar jag till 100 %, hon har en helt fantastiskt röst och hennes små ryckningar hon gör på scenen är helt underbara tycker jag!
Calle Kristiansson - Han är cool, har en bra röst, och en speciell stil.
Mariette Hansson - Henne gillar jag inte alls, hon har en okej röst, men de är inte alls min smak.
Karolina Brånsgård - Den jag gillar minst av alla. Hon är tantig helt enkelt och har inte alls de som jag tycker krävs för att klara sig inom denna branschen.
Camilla Håkansson - Förstör låtar, och har mer en afterski känsla när hon är på scenen.
Erika Selin - Hon kan gå långt. Den rösten och utstrålningen hon har på scenen är perfekt!
Reza Ningtyas Lindh - Jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Hon har väl en okej röst.
Eddie Razaz - Har verkligen förtjänat en plats bland de 11 finalisterna. Hur duktig som helst, han kommer gå långt!
Rabih Jaber - Låter som att någon har klämt hans bollar. Var är manligeheten i rösten?!


Mina topp tre är iaf

1. Erik Grönwall
2. Tove Östman Styrke
3. Nicklas Hocker

Må bäste man/kvinna vinna!

Inga kommentarer: