jag börjar faktiskt tröttna på detta som just nu pågår i mitt liv. De är bara onödigt tjafs om allt och ingenting. Och hur man än ser på saken så nöjt de enligt honom mitt fel. Jag ser inte direkt rättvisan i de hela. Är de meningen att jag inte ska kunna prata med honom även ifall han sitter och läser eller spelar, som han faktiskt gör hela dagarna. Ska jag vara den som måste skrika för att bli hörd? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att få ett stopp på de, för att få en normal vardag. När blir det min tur att ha det perfekta livet som alla andra har? Är de meningen att jag ska må dåligt för att de inte går att kommunicera ordentligt? I think i need some help! Snart står jag faktiskt inte ut längre.
Har bi idéer så kan ni gärna få skicka över dom, jag börjar få slut på mina nämligen.
Nu har jag fått skriva av mig de värsta iaf. Så hare gött!
Puss och kram!
torsdag 13 oktober 2011
lördag 23 juli 2011
Long time...
Nu var de längesen jag skrev här. Så de är kanske dags att uppdatera lite.
Sen jag skrev sist har jag och Robin flyttat ihop, och under en kort stund hade vi även en jourkatt.
På jobbfronten står de still och jag funderar på att börja plugga på distans, eftersom jag inte kommit in på de utbildningar jag sökt.
Känner mig lite dyster nu på senaste tiden, eftersom jag inte vet hur jag vill ha de i livet. Jag blir irriterad för minsta lilla och vet inte vad jag känner längre. Att ha en sambo i detta hem som inte är villig att hjälpa till för att hålla de rent är inte roligt heller. Mycket bråk har förekommit de senaste. Jag vet inte om jag kommer att orka reda ut allt och känna av hur jag vill ha de. De finns så mycket att göra i livet som man inte får tillfälle för och de man får tillfälle för får man inte riktigt njuta av. Allt detta kanske beror på att jag bara går hemma hela dagarna och inte har något vettigt att göra.
Hur som haver, så ska jag i alla fall inte klaga på vädret. Visst de är regningt mesta dels, men när solen väl tittar fram så är de varm och skönt, och vi slipper ju all snö för tillfället. ;)
Nej, jag ska väl kanske ta och ta vara på resten av dagen och inte tänka på så mycket annat än mig själv. Jag ska göra de jag vill göra, och förhoppningsvis slipper jag Robins skrik när han sitter och spelar på sitt Xbox 360.
Ha de bra alla där ute!
Så hörs vi kanske om ett halv år, eller när jag har lust att skriva av mig igen. :)
Puss och kram!
torsdag 30 december 2010
Fööööck!
Yes, då har ju ännu ett år gått. Det har väl varit väldigt bra.. Men de har slutat i arbetlöshet, vilket är mindre bra. Men de har även varit ett bra år, då vi har varit i Smygehuk, jag har fått bekräftat att vi ska flytta och mycket annat som har hänt. Jag vet inte riktigt vad man ska säga, men de är inte så att man kan leva livet som de kommer hela tiden och de känns hur gött som helst att jag och Robin tar vårt pick och pack och drar till egen lägenhet. Jag har längtat så förbannat länge och nu har vi halvt råd med de också. :P Men de är sådant man får leva med. Om man nu kan säga att vi kommer att leva... vi kommer existera. Troligtvis inte mer än så. xD
Nyår i morgon då. Var iväg till överby med mamma och köpte mig ett himla snyggt linne alltså. :) Jag är så taggad inför de nya året så de inte är sant. de kommer att hända så himla mycket kul och de finns inget som stoppar mig från att göra de mesta av tiden. Det var väl de jag kände för att säga. Jag har nu skrivit av mig och kan återgå till mitt vanliga vardagsliv, dvs. PACKA! ;D
Puss och kram på er så hörs vi nästa år ! ;)
Nyår i morgon då. Var iväg till överby med mamma och köpte mig ett himla snyggt linne alltså. :) Jag är så taggad inför de nya året så de inte är sant. de kommer att hända så himla mycket kul och de finns inget som stoppar mig från att göra de mesta av tiden. Det var väl de jag kände för att säga. Jag har nu skrivit av mig och kan återgå till mitt vanliga vardagsliv, dvs. PACKA! ;D
Puss och kram på er så hörs vi nästa år ! ;)
måndag 13 september 2010
Oj oj....
Jaha då är de dags att man kanske skulle ta och ge sig själv lite vuxenpoäng. Har varit den som har tagit hand om tvätt och disk under en hel del av de månader som gått. får även rösta på söndag, men de blir nog till att förtidsrösta för att göra så mkt av helgen som möjligt.. :)
Det enda som inte riktigt har gått enligt planerna är att jag inte fått något jobb och ingen lägenhet.. :S men de kommer nog så småning om. :)
Nu ska jag läsa in mig lite på politiken.
Haregött!
Puss och kram!
Det enda som inte riktigt har gått enligt planerna är att jag inte fått något jobb och ingen lägenhet.. :S men de kommer nog så småning om. :)
Nu ska jag läsa in mig lite på politiken.
Haregött!
Puss och kram!
fredag 9 oktober 2009
Idol!
Idag är de ju då första fredagsfinalen i idol och jjag tänkte faktiskt slänga in mina tankar och åsikter om de olika deltagarna!
Nicklas Hocker - Helt underbart cool grabb asså, skön röst och fantastiskt skön stil.
Erik Grönwall - Skön röst, lite söt i utseendet, verkar var en helt skön snubbe alltså.
Tove Östman Styrke - Hennes stil diggar jag till 100 %, hon har en helt fantastiskt röst och hennes små ryckningar hon gör på scenen är helt underbara tycker jag!
Calle Kristiansson - Han är cool, har en bra röst, och en speciell stil.
Mariette Hansson - Henne gillar jag inte alls, hon har en okej röst, men de är inte alls min smak.
Karolina Brånsgård - Den jag gillar minst av alla. Hon är tantig helt enkelt och har inte alls de som jag tycker krävs för att klara sig inom denna branschen.
Camilla Håkansson - Förstör låtar, och har mer en afterski känsla när hon är på scenen.
Erika Selin - Hon kan gå långt. Den rösten och utstrålningen hon har på scenen är perfekt!
Reza Ningtyas Lindh - Jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Hon har väl en okej röst.
Eddie Razaz - Har verkligen förtjänat en plats bland de 11 finalisterna. Hur duktig som helst, han kommer gå långt!
Rabih Jaber - Låter som att någon har klämt hans bollar. Var är manligeheten i rösten?!
Mina topp tre är iaf
1. Erik Grönwall
2. Tove Östman Styrke
3. Nicklas Hocker
Må bäste man/kvinna vinna!
Nicklas Hocker - Helt underbart cool grabb asså, skön röst och fantastiskt skön stil.
Erik Grönwall - Skön röst, lite söt i utseendet, verkar var en helt skön snubbe alltså.
Tove Östman Styrke - Hennes stil diggar jag till 100 %, hon har en helt fantastiskt röst och hennes små ryckningar hon gör på scenen är helt underbara tycker jag!
Calle Kristiansson - Han är cool, har en bra röst, och en speciell stil.
Mariette Hansson - Henne gillar jag inte alls, hon har en okej röst, men de är inte alls min smak.
Karolina Brånsgård - Den jag gillar minst av alla. Hon är tantig helt enkelt och har inte alls de som jag tycker krävs för att klara sig inom denna branschen.
Camilla Håkansson - Förstör låtar, och har mer en afterski känsla när hon är på scenen.
Erika Selin - Hon kan gå långt. Den rösten och utstrålningen hon har på scenen är perfekt!
Reza Ningtyas Lindh - Jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Hon har väl en okej röst.
Eddie Razaz - Har verkligen förtjänat en plats bland de 11 finalisterna. Hur duktig som helst, han kommer gå långt!
Rabih Jaber - Låter som att någon har klämt hans bollar. Var är manligeheten i rösten?!
Mina topp tre är iaf
1. Erik Grönwall
2. Tove Östman Styrke
3. Nicklas Hocker
Må bäste man/kvinna vinna!
söndag 6 september 2009
GratisBio.se
Jag har hittat något otroligt smart på internet idag. :D
GratisBio.se heter de!
Helt otroligt... Om man inte har pengar till bio kan man tjäna ihop poäng till en här ist.
Asbra, speciellt för oss som inte har så mkt pengar överhuvudtaget. Visst kan de ta lite tid att få ihop poängen men va fan. De är ju bara att göra så gott man kan. De är ändå en helt fantastisk sida. Besök och bli medlem! de är ett måste enligt mig!
GratisBio.se = Bio när de passar dig!
I LOVE IT!
GratisBio.se heter de!
Helt otroligt... Om man inte har pengar till bio kan man tjäna ihop poäng till en här ist.
Asbra, speciellt för oss som inte har så mkt pengar överhuvudtaget. Visst kan de ta lite tid att få ihop poängen men va fan. De är ju bara att göra så gott man kan. De är ändå en helt fantastisk sida. Besök och bli medlem! de är ett måste enligt mig!
GratisBio.se = Bio när de passar dig!
I LOVE IT!
tisdag 9 juni 2009
trevligt värre![]
Yes, sitter hos Maria, hon och Robin spelar för tillfället Halo 2. Inte så jättekul kanske men de tycker dom. Kom till skolan idag vid 10 för att göra klart grejer i grafen, han hade satt IG på mig. Men jag lyckades ändå, trots min otroligt dåliga fantasi, uppnå ett Godkänt. Så de känns mkt bra eftersom jag har valt
Grafisk kommunikation i trean. Inte för att jag kommer att bli den bästa på de men de känns ändå som ett bra val. :) Robin hade möte, de gick bra. Jag och Carah passade Sara, medans Maria kollade på Simpsons. vi har haft en helt okej tisdags kväll, mkt skratt, lite aggro beteende, men de är som de ska vara. och alla är nöjda. men nu ska jag dra med Robin ut till busshållsplatsen för att inte behöva betala bussen hem!
Puss och kram!
[v]
Kelis - I hate you so much right now
Grafisk kommunikation i trean. Inte för att jag kommer att bli den bästa på de men de känns ändå som ett bra val. :) Robin hade möte, de gick bra. Jag och Carah passade Sara, medans Maria kollade på Simpsons. vi har haft en helt okej tisdags kväll, mkt skratt, lite aggro beteende, men de är som de ska vara. och alla är nöjda. men nu ska jag dra med Robin ut till busshållsplatsen för att inte behöva betala bussen hem!
Puss och kram!
[v]
Kelis - I hate you so much right now
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)