Jag har hittat något otroligt smart på internet idag. :D
GratisBio.se heter de!
Helt otroligt... Om man inte har pengar till bio kan man tjäna ihop poäng till en här ist.
Asbra, speciellt för oss som inte har så mkt pengar överhuvudtaget. Visst kan de ta lite tid att få ihop poängen men va fan. De är ju bara att göra så gott man kan. De är ändå en helt fantastisk sida. Besök och bli medlem! de är ett måste enligt mig!
GratisBio.se = Bio när de passar dig!
I LOVE IT!
1 kommentar:
Jag är tyvärr redan medlem, annars hade jag gått med via din länk. Ni andra som inte är medlemmar - gå med via länken ovan - sidan är verkligen jättebra!
Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!
Ha en härlig kväll!
Skicka en kommentar