Yes, sitter hos Maria, hon och Robin spelar för tillfället Halo 2. Inte så jättekul kanske men de tycker dom. Kom till skolan idag vid 10 för att göra klart grejer i grafen, han hade satt IG på mig. Men jag lyckades ändå, trots min otroligt dåliga fantasi, uppnå ett Godkänt. Så de känns mkt bra eftersom jag har valt
Grafisk kommunikation i trean. Inte för att jag kommer att bli den bästa på de men de känns ändå som ett bra val. :) Robin hade möte, de gick bra. Jag och Carah passade Sara, medans Maria kollade på Simpsons. vi har haft en helt okej tisdags kväll, mkt skratt, lite aggro beteende, men de är som de ska vara. och alla är nöjda. men nu ska jag dra med Robin ut till busshållsplatsen för att inte behöva betala bussen hem!
Puss och kram!
[v]
Kelis - I hate you so much right now
2 kommentarer:
fifan va bra då! nu får ni komma tillbaks snart igen så att jag och Robin kan varva Halo (1!) :)
Låter... kul
Skicka en kommentar