Tiden går för fort ibland. De är ju sjuk att de snart är jul, liksom om vad blir de 5 dagar?
Alla klappar är köpta, allt annat är klart också. Nu är de bara allt rännande som är kvar.
På söndag kommer Roffe och Marianne så då slipper vi ränna om kring, men sen på tisdag ska vi till Mollan och sen på onsdag så ska vi till mormor och fira jul. :) Den gamla vanliga traditionen.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att julavslutningen ska börja, de är så tråkigt att bussarna går så cpigt att jag ska behöva ta tio över 8 bussen när man börjar halv 11.
Ettorna är helt crazy just nu, hoppar över stolar och tar en massa kort på varandra.
Ingen från tvåan har kommit än, men förhoppningsvis så kommer dom inom en snar framtid.
Jag hatar att skriva blogg egentligen men jag känner att just nu är de bara de som är ett bra tidsfördriv så de får bli en liten bit till. :)
Vi ska få höra fortsättningen på historien om bävern Göran i dag. De ska bli mkt roligt eftersom den första delen var så fruktansvärt rolig. :) Vi ska även dela ut julklappar, och morsan köpte nått som jag ska ge, har inte en anning om vad de är men de märker vi kanske. de är säkert en sån där ploj grej från subb och stubb eller nått, de skulle absolut inte förvåna mig. Skulle de vara så kan jag ju iaf säga att jag inte visste vad de va, så ingen vet att de är från mig. HAHA! ;D
De är så härligt att de är jullov snart om bara några timmar är de klart och sen kommer man inte tillbaka för än 7-8 januari, jag har inte riktigt koll på de där. men de märker man ju alltid. Adrian börjar den 8:e så de kanske jag också gör. HOPPAS!
Sen har jag fått reda på att Robin ska till exakt samma ställe i Egypten som vi kollade på men pappa hade inte pengar så de blev aldrig av. Exakt samma hotell och allt. de är ju helt sjukt! Jag har mkt svårt att föreställa mig detta.
Nog pratat nu, jag har inte tid att sitta här så mkt längre. och mina ord börjar ta slut för tillfället så jag väntar på bättre tider, de är en kvart ungefär kvar tills jag börjar men de är visst många som är ute efter datorer vid den här tiden, så jag får ta och kila iväg och överlämna den till dessa små ettor. :)
[v]
I'll try - Jesse McCartney
fredag 19 december 2008
torsdag 27 november 2008
Oh shit! ;D
De är mindre än en månad kvar till jul?! :O Jag brukar vara seg med att köpa julklappar, men jag är nästan färdig. typ 3 st kvar. De är helt sjukt. Tiden har bara sprungit iväg. och snart kommer nyår också! de måste bli toppen! Jag längtar så förbannat redan nu! :D
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)
och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)
Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3
Later!
[v]
Jesse McCartney - Not your enemy
Inte för att jag har något planerat vad jag vet men de kommer med tiden som sagt. :)
och en uppmanning bara. Spela inte boll, de kan sluta med att man får sy ;)
Sry K.S men jag var bara tvungen ;) Älskar dig ändå :) <3
Later!
[v]
Jesse McCartney - Not your enemy
måndag 6 oktober 2008
Back on red track!
Yes, jag har inte så mkt att säga mer än att mitt hår är röööött! ;D
this is my new look ;)
[v]
* Amy MacDonald - The road to home
lördag 20 september 2008
mkt intressant, NOT!
Vad har hänt under den senaste tiden?
Skolan har börjat, jag har varit sjuk,
och har enbart suttit hemma och haft allmänt tråkigt.
Känner att jag snart måste ut och göra något roligt.
Fika, handla kläder och sånt kul, men jag ska också spara pengar.
Måste ju köpa present till mamma, de är nästa månad
men jag måste spara för att ha råd med den.
De är ju jäkligt dyrt med massage,
och för att hon ska slippa gå själv så ska jag ju även betala för mig. :)
Ska försöka övertala min kära far att han ska köpa hårförlängning åt mig, på tal om ingenting.
Jag tror att han kanske kan gå med på de eftersom han sa att vi skulle åka utomlands men de blev inget av de, då vill han gottgöra de på nått sätt. :)
Jag känner att jag och mitt liv inte är så intressant just för tillfället iaf.
Men om jag ska ge er ett tips så läs Petrus blogg. :)
http://petrusnyquist.bloggagratis.se/
Där har ni något som definitivt är intressant. :)
Fuck you, puss och kram!
[v]
Amy MacDonald- This is the life
Skolan har börjat, jag har varit sjuk,
och har enbart suttit hemma och haft allmänt tråkigt.
Känner att jag snart måste ut och göra något roligt.
Fika, handla kläder och sånt kul, men jag ska också spara pengar.
Måste ju köpa present till mamma, de är nästa månad
men jag måste spara för att ha råd med den.
De är ju jäkligt dyrt med massage,
och för att hon ska slippa gå själv så ska jag ju även betala för mig. :)
Ska försöka övertala min kära far att han ska köpa hårförlängning åt mig, på tal om ingenting.
Jag tror att han kanske kan gå med på de eftersom han sa att vi skulle åka utomlands men de blev inget av de, då vill han gottgöra de på nått sätt. :)
Jag känner att jag och mitt liv inte är så intressant just för tillfället iaf.
Men om jag ska ge er ett tips så läs Petrus blogg. :)
http://petrusnyquist.bloggagratis.se/
Där har ni något som definitivt är intressant. :)
Fuck you, puss och kram!
[v]
Amy MacDonald- This is the life
torsdag 7 augusti 2008
I back.
Bloggar lite granna här nu då pga att jag är så förbaskat uttråkad.
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!
Okej, time to go.
c ya!
[v]
Secondhand Serenade - Stay close, Don't go
Jag har nyss kommit hem från K-town. De har varit kul åkte dit i tisdags, skulle lämna kusinen som hade varit här sen i fredags. och i söndags åkte jag ut till morsan. Vi åkte till Danmark i måndags, jag hon Helmer och Andreas :) De vart riktigt roligt. :D Fast när vi kom hem hade vi fått strömavbrott. "/ Men de kom tillbaka lagom till jag skulle duscha ;D
Du blev tydligen storm i Skåne i måndags också. De kan man ju säga att de märktes, eftersom vi åkte Helsingborg - Helsingör. Vi hade skit kul faktiskt. :) så man kan säga att jag inte har varit hemma på hela veckan egentligen, vilket är fantastiskt, för jag har mest suttit hemma hela sommarlovet. DRA UT MEJ PEOPLE!
Okej, time to go.
c ya!
[v]
Secondhand Serenade - Stay close, Don't go
måndag 21 juli 2008
Fallens Dagar...
Yepp, nu är de slut. Tyvärr, men de var då den bästa avslutningen av dom alla...
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)
Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.
I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!
Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S
LÄSKIGT!
ROBERT PETTERSSON <333333
[v]
Takida - No reason why
Nämligen Takida och fyrverkerier! :D BÄST EVER! Robert Pettersson <33 han är bara för snygg :D För er som vill veta så är de sångaren i Takida. :)
Just nu har jag fruktansvärt tråkigt. Sitter och chattar med Ante men de är inte så där jättekul just för tillfället.
I veckan ska man fortsätta packa, och nästa vecka börjar man flytta in sakerna, de betyder att jag måste tapetsera i helgen... Fett tråkigt men de måste göras om jag vill ha taperter i mitt nya rum. :) Sen är de bara att komma och hälsa på ute i Upphärad! :D Kommer ha de jättebra där ute de känner jag på mej. Elin here i come for a loooooong time!
Okej, nu ska jag vara lite social med lite folk :D
de börjar bli lite irriterande att dom kommer med konstiga ord hela tiden. :S
LÄSKIGT!
ROBERT PETTERSSON <333333
[v]
Takida - No reason why
måndag 23 juni 2008
Lisberg!!!!!!!!
Jag ska till Liseberg på lördag! Lollo, Maria,Alex ska med och kanske jocke och david. :P
Fett skojj! :D
Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!
fuck you, puss och kram.
[v] Jens - This is
Fett skojj! :D
Jo,de var en sak till som världen måste veta.
MARIA SKA BLI HIPPIE!
fuck you, puss och kram.
[v] Jens - This is
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)