Som jag tror att jag tidigare har sagt, så var jag inte godkänd på ett seminarium jag hade för någon vecka sedan. Det blev ju tillslut två stycken som jag missade på, men nu har jag då fått göra om dem och fick GODKÄNT! Det känns så jävla bra. Första kursen som jag nu har klarat helt. Vi har ju då påbörjat en ny kurs nu. Fritidspedagogiskt arbete 1. Den verkar mycket intressant. Speciellt nu när vi har påbörjat PBL - Problembaserat lärande. Kul! :)
Det har framkommit att det finns människor som är intresserade av Gordon. Dock glömsk som jag är så har jag inte hunnit ta kontakt med dem än. Får göra det imorgon förmiddag. Myskatt. Om det är någon som är intresserad av katt, så kan ni ju alltid kolla in på www.kattslussen.se. Där finns det många mysig och söta katter som behöver hem. :)
Nu ska jag nog kolla lite på gladiatorerna. ( Enbart för att jag har en sambo som sitter bredvid mig och rättar att det ska vara ett stort G i gladiatorerna så tänker jag inte ändra på det. ) ;)
Hoppas ni har det bra där ute.
Vi hörs!
[v]
Doris - Did you give the world some love today.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar