måndag 6 oktober 2008

Back on red track!



Yes, jag har inte så mkt att säga mer än att mitt hår är röööött! ;D


this is my new look ;)



[v]

* Amy MacDonald - The road to home

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, dom är ju så sjukt underbara. Och brad paisley låten är ju sann också, det har hänt det han sjunger om. Så det är lite rörande att lyssna på den.

María Sif sa...

det e naajs!